Esettanulmány eredményei
Közel 200 ingatlan a portfólióban
7-10 fős csapat
Év tapasztalat
Hogyan valósította meg 3 hét alatt Rita és László az álmukat?
„2008 és 2014 között hitelközvetítéssel és biztosítás értékesítéssel foglalkoztunk. 2014 májusában Budapesten találkoztunk az Openhouse vezetőivel. Már először szimpatikus volt számunkra, hogy a cég 100%-ban magyar tulajdonú. Hiszünk a személyes kapcsolatokban, tudtuk azt, hogy ha nem lesz bennünk aggodalom az első találkozó után, akkor meg fogjuk hozni a megfelelő döntést. Így is történt, kezet fogtunk, és gőzerővel belevágtunk a munkába!”
„Az első héten a város szinte minden utcáját végig sétáltuk, körbe autóztuk, kiadó üzlethelyiséget keresve. Miután megtaláltuk a tökéletes helyszínt, a második héten kifestettük, felragasztottuk a szükséges arculati elemeket és beszereztük az irodai bútorokat is.”
Rita egy 5 napos vezető képzésen vett részt Győrben, amíg László Debrecenben elkezdett felépíteni egy 12 fős csapatot.
László és Rita üzletkötőként dolgoztak amióta ismerik egymást. László az évek során kialakult kapcsolati hálót használta fel nagy hatékonysággal munkatársak toborzására.
„Leültem, és direkt kapcsolatot építve, közel 200 embert hívtam fel: Új vállalkozást indítok, gyere és beszéljünk róla! Érdekel a lehetőség?”
László toborzási módszere gyorsan eredményre vezetett. A három hét alatt 12 fős csapatot építettek fel, így várták az irodanyitást.
„Eleinte Bennünk mindig több volt a lelkesedés, mint a tervezés és a stratégia. Hittünk és hiszünk abban, hogy lelkesedés nélkül ezt a szakmát nem lehet csinálni.A kemény munka meghozta a gyümölcsét. A kézfogástól számított harmadik héten az irodánk már készen állt az ügyfelek fogadására.”
Az iroda megnyitásakor László és Rita már gondolkodott egy második iroda megnyitásában is. Vajon mit lehetne hozzáadni pluszban, hogy az különleges legyen és egyedi a piacon?
9 évvel az első iroda megnyitását követően Rita és László elérkezettnek látta a pillanatot, hogy megvalósítsanak egy régi álmot. László korábban dolgozott a vendéglátásban is, szerettek volna szintet lépni, valami pluszt adni az embereknek. Egy ingatlanirodát, ami más, mint a többi. A szükséges engedélyek beszerzését követően, 2023 szeptemberében megnyitották Debrecenben az első kávézóval egybekötött ingatlanirodát.
„A legjobb döntés volt, amit hozhattunk, mert a kávézó érezhetően nagy betérő ügyfél forgalmat generál az ingatlanirodának.”
„Egy olyan helyet teremtettünk ami megmutatja, hogy az ingatlan eladás és vásárlás, egy nyugodt barátságos környezetben, élmény is lehet nem csak nehézség. A szakértelem mellett olyan ügyfélélményt adunk a városban ami egyedi, különleges és maradandó.”
„Nem elég az erő. A hit az, ami tovább tud lendíteni Bennünket. Szerintünk a siker titka abban rejlik, hogy az embernek minden reggel úgy kell felkelnie, hogy nulláról indul, és a nap végére valami csodálatosat akar alkotni.”
Bemutatom a társaságunk által kínált befektetési lehetőséget, amely gyors és biztos megtérülést hozhat számodra!
Személyes konzultáción, részletesen vezetlek végig a sikeres irodanyitáshoz kapcsolódó vállalkozás felépítési folyamatain, a partneri együttműködés kölcsönös előnyein. Az ingatlanirodád hivatalos megnyitóeseményét követően sem válnak el útjaink – gyakorlati tapasztalataim (best practice) megosztásával, rendszeres szakmai támogatásommal, együttműködésben dolgozunk azon, hogy befektetésed a leghamarabb megtérüljön!